Salg og service
Er salget en del af jeres hverdag?
Er det vigtigt for jer, at yde en god service og forstå kundernes behov?
Kunderne køber ikke bare et produkt. De køber jeres engagement, imødekommenhed og service. I er alle virksomhedens ansigt udadtil. Herunder finder du et udvalg af vores interne kurser i kategorien “Salg og service”:
AI i markedsføring
Kurset er for dig der vil have viden om og lære hvordan du bruger AI i markedsføring. Kurset henvender sig til alle, der arbejder med markedsføring.
God service
Kurset er for dig, der vil være endnu bedre til at tale og kommunikere med kunder og kollegaer. Du får viden, redskaber og træning til at yde en endnu bedre service – også i telefonen.
Salg for ikke-sælgere
Kurset er for dig, der egentlig ikke er ansat som sælger, men som har salg som en del af jobbet. Du får redskaber og træning, så det bliver nemmere for dig at kommunikere, præsentere og skabe mersalg.
Den effektive sælger
Dette kursus er målrettet dig, der har personlig kundekontakt og erfaring med salg.
Du vil have redskaber og træning, så du bliver endnu bedre til at sælge ideer, varer og ydelser.
Professionel borgerkontakt
Dette kursus er for dig, der har direkte kunde-, borger- eller virksomhedskontakt, og ønsker at styrke dine kommunikationsevner. Du får redskaber og træning til at skabe god service og takle vanskelige situationer.
Telefonkommunikation
Kurset er for dig, der vil kommunikere respektfuldt og effektivt i telefonen. Du får redskaber og træning, så du bliver bedre til at takle pressede situationer og forklare om vanskelige emner i telefonen.
Professionel kundekontakt
Dette kursus er for dig, der har direkte kundekontakt. Du får redskaber til at kommunikere bedre og mere klart. Redskaber til at yde end endnu bedre service, men også takle vanskelige kunder og situationer.
Personlig fremtræden
Kurset i Personlig fremtræden er for dig, der har behov for at blive mere selvsikker og rolig, når du skal tale til flere mennesker. Du har ikke ret megen erfaring med at holde oplæg.
Fokus på frontmedarbejdere
Kurset er for dig, der har kontakt med kunder eller borgere. Du får redskaber og træning, så du bliver bedre til at takle alle de situationer, der kan opstå i mødet med andre mennesker på jobbet.
Kurset “Den effektive sælger” er et intensivt kursus, der gør jeres sælgere meget mere professionelle og øger jeres salg. Jeres sælgere skal vide, hvad de sælger, og hvordan de sælger det effektivt. De skal kunne sætte sig ind i kundernes ønsker, sÃ¥ de fÃ¥r et bedre forhold til kunderne og kan skabe gensalg og mersalg. Sælgerne skal finde deres personlige salgsstil og gøre kunden mere modtagelig for de forskellige argumenter.
Kurset “Salg for ikke-sælgere” giver redskaber til kundekommunikation for dem, der ikke har salg som direkte ansvarsomrÃ¥de. Spilder I en masse gode muligheder eller har jeres teknikere og andre med kundekontakt ogsÃ¥ fokus pÃ¥ salget? Er de rustet til at fÃ¥ øje pÃ¥ mulighederne for mersalg? PÃ¥ kurset bliver de trænet i forskellige arbejdssituationer med kundekontakt, sÃ¥ det falder dem naturligt at have øje for mersalg efter kurset.
Kurset “God service” giver redskaber til at yde en endnu bedre og mere effektiv service, som skaber positiv kontakt med kunderne, brugere, borgere og kollegaer. Enhver kontakt med kunden sætter et aftryk, som skaber firmaets navn. I fÃ¥r redskaber til at takle vanskelige situationer, men ogsÃ¥ mulighed for at vende blikket indad og opdage, hvordan egen adfærd pÃ¥virker andre mennesker.