Webinar – Professionelle arbejdsmails – takt og tone på nettet (2 timer og 15 minutter)

Vil du gerne blive bedre til at skrive arbejdsmails?
Så kom med på dette sjove og tankevækkende webinar.
Her får du inspiration til at skrive effektive arbejdsmails. Det vil sige mails, der bliver forstået ved første gennemlæsning og samtidig udstråler både venlighed og professionalisme.

Deltagere:

Webinaret “Professionelle arbejdsmails” henvender sig til alle, der skriver mange mails på jobbet. Det kan både være interne og eksterne mails.

Udbytte:

På webinaret får du:  

  • lært at sætte modtageren i centrum
  • en indsigt i, hvordan du bruger forskellige sproglige virkemidler
  • forståelse for, hvorfor god netikette er så vigtig i mails – takt og tone
  • en øget bevidsthed om, hvad du skal gøre for at undgå fejl
  • tips til, hvor du kan få hjælp online.

Indhold:

Indholdet på webinaret “Professionelle arbejdsmails”:

  • Tænk over tonen – undgå at kommandere.
  • Venligt ind – venligt ud.
  • Opbygning – en mail er ikke en krimi.
  • Undgå misforståelser.
  • Bliv bevidst om din brug af smileyer.
  • Vær personlig på en professionel måde.

Form:

Webinaret foregår live – men online. Du logger dig på webinaret og lytter til præsentationen. Men undervejs skal du forvente aktiv deltagelse, du kan stille spørgsmål og dele idéer i chatten, og du skal lave små øvelser undervejs. På hele webinaret vil der være fokus på, at du samler præcis de værktøjer op, der passer til dig og din jobsituation.

Pris og praktisk

Pris:
10.000 kr. eks. moms pr. internt webinar uafhængigt af deltagerantal.

Form:
Webinarerne er ikke kedelige videoer eller traditionel e-læring, men interaktive live webinarer.
Teknikken fungerer godt og enkelt – der kræves ikke noget særligt program eller teknisk kunnen.
Det foregår over et program, der hedder zoom. Deltagerne skal ikke installere noget på sin pc.
Underviseren sender en invitation 30 minutter før webinaret, som deltagerne logger sig på.
Deltagerne kan vælge at slukke for kameraet på deres egen skærm, hvis de ikke ønsker, at de andre deltagere skal se dem.
De kan stille spørgsmål, som kun underviseren eller en af de andre deltagere kan se – eller stille åbne spørgsmål og kommentere – både på skrift og mundtligt.
Men de får mest ud af webinaret, hvis de involverer sig, er aktive og relaterer til egen hverdag.

Varighed: 
2 timer og 15 minutters varighed

Deltagerantal:
Max 12 deltagere

Ovenstående priser er eksklusiv moms.

Har du spørgsmål til dette kursus, så udfyld venligst formularen nedenfor og vi vender tilbage snarest muligt.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kontakt os

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail.